- Paid Social
- Webudvikling
- Konverteringsoptimering (CRO)
Comfycopenhagen var på udkig efter en samarbejdspartner i junglen af bureauer, der kunne forstå deres brand-DNA og tone-of-voice, samtidig med at vækste brandet ud over deres nuværende målgruppe. Dvisionmedia var derfor det perfekte match.
Vi indgik et 360° omni-channel samarbejde med Comfycopenhagen for at optimere hele deres digitale tilstedeværelse og brandidentitet.
Strategi og Implementering:
Webudvikling og Brandidentitet: Først udviklede vi en ny identitet og skabelon til deres webshop, hvor vi fokuserede på konverteringsoptimering, øgning af gennemsnitlig ordreværdi og tiltrækning af nye kundesegmenter. Vi skabte en helhedsorienteret brugeroplevelse, der reflekterede Comfycopenhagens brand-DNA og appellerede til både eksisterende og nye kunder.
Paid Social Strategi: Parallelt med webudviklingen, udformede vi en paid social strategi, der fokuserede på at øge LTV (lifetime value), forbedre konverteringsraten på nuværende annoncer og tiltrække nye kundesegmenter. Vi anvendte budskaber, som Comfycopenhagens ICP og primære målgruppe fandt yderst tiltalende.
Content Management: Vi udarbejdede scripts til nye videokoncepter, grafisk materiale med Comfycopenhagens nøgle-ESP’er og USP’er, samt billedmateriale, der fremviste den livsstil, som Comfycopenhagens kunder elsker. Gennem feedback research vidste vi, at hvis deres nuværende kunder lagde fokus der, ville kommende segmenter sandsynligvis gøre det samme – blot med en anderledes vinkel.