CAINTÉ
CAINTÉ Vision og Mission:
CAINTÉs Vision
“Da jeg altid har gået med smykker/ure og ikke kunne finde et brand, der passede min stil, besluttede jeg mig at begynde at lave mine egne designs. Jeg vil designe og skabe unikke tidløse items til både ham og hende og deraf kommer CAINTÉ.”
– Mathias
CAINTÉs MISSION
“I stedet for at bygge en klassisk (kedelig) virksomhed har CAINTÉ til formål at skabe noget unikt og specielt for alle, så du føler dig en del af et community.”
– Mathias
Selve tilgangen til casen:
CAINTÉ, er en stor virksomhed inden for deres branche, og havde tidligere haft svært ved at få succes med deres paid marketing via de 3-4 eksterne bureauer/specialister forinden. Det er her, vi kom ind i billedet.
Vi vidste derfor også hurtigt, at det krævede en grundig analyse af alle de forskellige digitale elementer.
Vi startede med at gennemføre en komplet analyse af annoncekontoen for at forstå, hvor tingene gik skævt, og identificere hurtigt områder, der kunne forbedres. Derefter udviklede vi en omfattende kanal- og content samt splittest-strategi, der var tilpasset CAINTÉs specifikke vækstmål.
I samarbejde med den ambitiøse ejer Mathias fra CAINTÉ fik vi sat gang i tingene, og vi så lynhurtigt flotte vækst-tal og en stigning i salg, roas og et fald i CPA.
Stigning i trafik
Stigning i konverteringsrate
Meromsætning steget med
Meromsætning steget med
10/10 herfra! Jeg har arbejdet sammen med Daniel i et godt stykke tid nu og han er over alt forventning! Jeg var skeptisk i starten da alle siger ”jeg kan gøre det bedre end din nuværende”.. Jeg har prøvet 4 nu og ingen levede op til forventningerne, men Daniel er 100% det hele værd! Han er virkelig engageret og man kan mærke at det er hans helt store passion og at han brænder for det han laver. 10/10 herfra!
Eksekvering samt nøgletal
Efter grundige analyser af tidligere eksekvering på de forskellige konti’s havde vi nu en ide om hvor vi skulle starte.
Eksekveringen blev delt op i forskellige faser:
1) Struktur og overblik: Der var forinden blevet skudt med spredhagl til højre og venstre, og det var umuligt at foretage daglige data-analyser. Derfor gik vi håndholdt ind og fik lavet en ordentlig struktur på kontoerne, så der nemt kunne dannes et data-grundlag, og dermed skaleringsgrundlag.
2) Content-Management: Vi fik sammen med Mathias, udarbejdet en god portion kreativer, som skulle danne grundlag for vores første splittest af materiale, så vi hele tiden kunne blive klogere på hvad præcist hans kernemålgruppe reagerede bedst på.
3) Kanaludvidelse: I de senere år, hvor den digitale verden har udviklet så så markant, og konkurrencen er blevet langt større, specielt indenfor smykker, accessories mm. så er det utrolig svært, at vækste sin forretning via én enkelt kanal. Derfor satte vi et mål om kanaldominans, hvor vi var top-of-mind hos kernemålgruppen, ligegyldigt hvilken platform de bevægede sig rundt på.
4) Brand-management og offers: I en branche, hvor rigtig mange slynger tilbud, og rabatter ud til højre og venstre, kan det være svært at dy sig. I samarbejde med Mathias, fik vi holdt det stilrene brand-image, og fandt dermed frem til skæve og andre veje, at få en højere konverteringsrate gennem offers, som hverken var brand-devalurende, eller profit-skadende.
Hele processen, med langt forarbejde, og et super fedt, tæt og spændende samarbejde Mathias, fik vi vækstet virksomheden på et sundt niveau, hvor der blev taget store markedsandele, imens der blev holdt en super fornuftig ROI.
Se de vigtigste og mest iøjenfaldende KPI’er her: