Facebook og Instagram markedsføring.
Til dig som ønsker branchens bedste håndtering samt ønsker at aflægge et ansvar, til et ultra kompetent team, som varetager ALT fra A-Z og tager dig i hånden hele vejen

887+
Kunder hjulpet
100%
Performancegaranti
250+
Tilfredse kunder
4 områder, som er de essentielle for at få succes med Facebook og Instagram Ads

Tracking
- Som vi alle ved er tracking blevet markant forværret de sidste par år, grundet forskellige datalivspolitikker mm.
- Det tager dog ikke vigtigheden af tracking væk. Vi skal bruge tracking til først og fremmest måle vores annonce-afkast, og vigtigst af alt, hvor vi skal intensivere vores indsats for at få den bedste profit med vores annoncering.
- Trods situationen med manglende tracking, er der stadig nogle vigtige ting der skal opsættes for at få de bedste forudsætninger med ens måling og tracking. Og dem hjælper vi dig med at 100% korrekt op, så vi har den bedste måling tilgængelig.

Struktur / Overblik
- Strukturen er et utrolig vigtigt element i ens annoncering. Både for at holde et overblik over hvilke elementer som giver en god og rentabel performance, men også for at afdække den komplette kunderejse, og konvertere både helt nye kundegrupper, ligesåvel som allerede besøgende kundesegmenter.
- Vi går aktivt ind og tilpasser din struktur efter din idelle kunderejse, som vil blive analyseret forinden.

Det Kreative / psykologiske
- Du kan have den bedste tracking opsat, den bedste og mest omfangende men simple struktur. Men hvis den kreativ del ikke sidder i skabet, så bliver det utrolig svært at skabe profitable annoncer, og dermed skalere ens bundlinje.
- Vi går ind og hjælper dig 100% med den kreative del også, alt fra content-management, scripts til videomateriale, storyboards, billedeannonce og grafisk materiale. Og selvfølgelig tekstudarbejdelse til annonceringen, som er en væsentlig faktor for success.
- Vi står også til rådighed med vores profesionelle videograf som kan sendes ud til jeres lokation, og skyde videomateriale ud fra de storyboards og scripts vi udarbejder forinden.
- Vi gør alt dette, fordi vi tror på at vores kompetencer og erfaringer gerne skal ind og tage et stort ansvar på den kreative del også, da det kan være en jungle for dig at finde rundt i.

Datamæssige splittest
- Vi har internt i Dvision en komplet splittest model, som tager din annoncekonto igennem en proces af forskellige splittest i en systematisk rækkefølge som sikre os at vi splittester de vigtigste elementer i dine annoncer som det første, og tester nye elementer af baseret på den indkommende data vi modtager løbende.
- Du vil hele tiden blive opdateret på hvilket content der virker bedre end andet, så vi fælles har en klar ide om hvad der virker bedst for din virksomhed, og hvad vi derimod skal producere mere af løbende.
Det tættesamarbejde består af:
Dialog på daglig basis
Månedlig statusrapport i videoformat
Løbende vurderingsmøder
Vi er selektive med, hvem vi samarbejder med
Vi arbejder kun med et udpluk af få kunder der lever op til vores kriterier for et samarbejde.
Vi er et match hvis:
- Du har ambitioner om vækste for din online forretning
- Ønsnker at opbygge et langvarigt og tæt samarbejde
- Du leder efter en vækstpartner uden anparter
- Du er klar til at håndtere aggresiv vækst
- Du har ambitioner om vækste for din online forretning
- Du har ambitioner om vækste for din online forretning
Vi er et ikke et match hvis:
- Du ikke er villig til at foretage de nødvendige investeringer
- Du søger et quick-fix eller den billigste løsning på markedet
- Du er langsom til at kommunikere
- Fokus på pris fremfor resultater
- Du leder efter en partner, der betalt i form af en timepris
- Ønsker en leverandør fremfor en partner