Comfy Copenhagen
Om Comfy Copenhagen
COMFY COPENHAGEN er inspireret af en drøm om, at skabe underspillet lækkert komfortabelt tøj til den stærke selvstændige kvinde.
Filosofien er at skabe et brand, hvor det tidsløse uformelle slow wear møder hverdagen med moderne kant. Med underspillet charme har deres stærke kollektioner altid fokus på materialer, der giver en helt fantastisk følelse af velvære!
Selve tilgangen til casen:
Comfy Copenhagen havde forinden samarbejdet været i dialog med flere potentielle samarbejdspartnere til deres digitale tilstedeværelse, og havde også valgt gå videre med en kandidat.
Vi tog efterfølgende en indledende dialog med dem, hvor de forklarede omkring situationen og deres føling på manglende kommunikation og proaktivitetet fra bureauets side.
De havde et ønske om en samarbejdspartner, som tog dem i hånden hele vejen igennem, både hvad angår det designmæssige og funktionelle på webshoppen, men også hvad der blev eksekveret på vedr. marketingsaktiviteterne og hvilke resultater der blev leveret.
Det er præcist fremgangsmåden som vi arbejder på i Dvision, og det var derfor et oplagt match.
Eksekvering samt nøgletal
Først og fremmest gik vi i tæt dialog med Comfy omkring deres ønske i forhold til den visuelle identitet på webshoppen, samt de funktioner, knapper, designs mm. den skulle have.
Efterfølgende gik vores shopify-specialist i fuld krig, med restrukturering på shoppen, og kom med løbende statusser, hvor der blev kørt den tætte dialog vedrørende ændringer så det hele gik op i en enhed hvor alle var 100% tilfredse med udfaldet.
Udover dette gik vi i igang med data-analyser af alle tidligere eksekveringer på tværs af de forskellige marketings-kanaler.
Der var dog ikke meget at konkludere på, da tidligere eksekveringer hverken var korrekte eller fyldestgørende.
Det resulterede i, at vi skulle opsætte vores komplette frame-work til splittest af alle de forskellige elementer i annoncekontoen, både hvad angår segmentering, målgrupper, copywriting og ikke mindst de kreative elementer i form af billede og videomaterialet.
Der gik ikke lang tid, før vi i vores data-analyser kunne se et mønster af vindende elementer, som vi kunne optimere på, for at skabe den absolut bedste og mest effektive ROI for Comfy Copenhagen.
Vi havde hånden på kogepladen hver eneste dag vedr. tallene og resultaterne, og efter 14-30 dage, var der allerede skabt et fundament og et gennemsnitligt afkast på 1100%
Hele arbejdsprocessen, bestod af tætte, analyserende øjne på de benchmarks af KPI’er der var, så der hele tiden kunne arbejdes i mod bedre resultater.
Se de vigtigste og mest iøjenfaldende KPI’er her:
ORDREVÆRDIEN ER STEGET MED
INSTAGRAM SALG
AFKAST PÅ ANNONCER