Antonstore
Om Antonstore
Antonstore er et fashion univers, som siden 2010 har fristet de kære loyale kunder, med lækre styles fra de eftersøgte brands.
Der er stort fokus på, kvalitet af kundeservice, og de styles der bliver nøje udvalgt med professionelle øjne
"Professionel Samarbejdspartner." Mangler du hjælp til vækst på din webshop eller online markedsføring, kan vi varmt anbefale Daniel. Han skaber hurtige resultater og er med hele vejen, når der skal findes løsninger. Hans eksekvering af vores online markedsføring, har givet os vækst på 500% efter kun få måneder. Så virkelig et godt samarbejde med gode resultater & god sparring. Anbefaling fra Antontore.dk
Selve tilgangen til casen:
Der var i tilfældet her ingen grundlag, at danne for markedsføring.
Ingen data, ingen tekster, der havde givet resultater. Ingenting.
Derfor var tilgangen en lidt anden, end hvad vi normalt ville gøre. Der skulle her fokuseret på tæt kommunikation med Antonstore, da de selvfølgelig kendte deres potentielle købere fra butikken, bedre end nogen andre.
Antonstore var godt klar over det kæmpemæssige potentiale der lå bag e-commerce delen af en forretning, men havde ikke fået det sat op, eller eksekveret på det.
Derfor var det essentielt at Dvision gik ind, med en klar plan, og strategi online, i fælleskab med god kommunikation til Antonstore i forhold til budskaber gennem den online markedsføring.
Vi fik opsat noget content-materiale og nogle gode annoncetekster, og fik internt i Dvision skudt det ud, på den helt korrekte tekniske måde, med optimal kampagnestruktur, med fokus på den data der kom ind, og optimering ud fra denne.
Allerede efter måned 1, var der mærkbare resultater, og efter måned 2 gik det stærkt.
Eksekvering samt nøgletal
Efter første måned, hvor en stor omgang af splittest var opsat, i forhold til målgrupperne der skulle målrettes efter, samt det content der blev sendt ud, kunne der nu dannes konklusioner i forhold til de optimeringer der skulle foretages.
Det bliver her opdelt i forskellige faser:
1) Content-management. Hvilket materiale skulle vi have testet af, hvilke frameworks, og hvad virkede i den forgangværende måned? Hvad har givet bedre end andet på de sociale medier, og hvad passer sæsonmæssigt i det vi sender ud.
2) Copywriting, hvilke elementer og psykologiske virkemidler, virkede bedre end andet i vores indhold.
3) The Full-funnel push/pull strategi, blev opsat med fokus på overskuelighed og dermed nemmere aflæsning af data og optimeringsmuligheder, som var alfa omega for at vækste i casen her.
4) – Den påtalte optimering løbende, for at maksimere resultatet af de givne annoncekroner.
Hele arbejdsprocessen, bestod af tætte, analyserende øjne på de benchmarks af KPI’er der var, så der hele tiden kunne arbejdes i mod bedre resultater.
Se de vigtigste og mest iøjenfaldende KPI’er her:
ORDREMÆNGDEN ER STEGET MED
BESØGENDE ER STEGET MED
OMSÆTNINGEN ER STEGET MED