Fra 0 til en tocifret millionomsætning på rekordtid!
Vi har fornøjelsen af at arbejde sammen med teamet fra DVISIONMEDIA med alle aspekterne af vores forretning. Alt fra udvikling af vores webshop, konverteringsoptimering, performance-marketing, branding, organic TikTok, e-mail marketing, retention marketing, landingpage-udarbejdelse, rådgivning omkring sortiment, datadrevne beslutninger og meget mere.
Det, der virkelig adskiller DVISIONMEDIA fra andre bureauer eller væksthuse, er deres proaktivitet og engagement. Vi er i daglig dialog med dem, og de står altid til rådighed ift. at finde svar og løsninger på alt – uanset hvad udfordringen måtte være. Det føles som om, de er en del af forretningen.
Vi står ikke stille en eneste dag. Der kommer nye idéer og tiltag fra dem på dagsbasis, som er 100% baseret på enten eksisterende data eller hypoteser fra eksisterende data. På den måde bliver vi hele tiden klogere på, hvad der giver forretningen det bedste afkast.
Med deres hjælp har vi ikke bare nået vores mål – vi har slået omsætningsrekorder år for år og vækstet med over 225% på årsbasis.
Teamet fra DVISIONMEDIA tænker heller ikke kun på toplinjen. De kigger holistisk på vores forretning med alle vores KPI’er for øje, hvor de både tager udgangspunkt i priserne, vi betaler for nye kunder på tværs af forskellige kanaler, livstidsværdien på kunderne og forøgelsen af vores ordrestørrelser. Dette styrker bundlinjen for hver ordre.
Man kan tydeligt mærke deres kombination af kompetencer og ambitioner for os som forretning. De laver løbende budgetændringer på uge- eller dagsbasis, og der er nye kreativer og marketingvinkler i støbeskeen hver dag – der sker hele tiden noget nyt!
Udover at de eksekverer på performance-marketing-delen, har de også et stort fokus på at brande os som det brand, vi ønsker at være. Hver handling eller aktivitet er med omtanke for, hvad vores kernekunde kan afspejle sig selv i.
Dette kan virkelig mærkes med renters rente-effekt.
Der kan ikke dannes nogen tvivl om, at DVISIONMEDIA altid har hånden på pulsen med alle aktiviteterne i vores forretning. Vi føler os 120% trygge ved at overdrage al ansvaret for e-commerce-delen til dem, så vi trygt og roligt kan bruge vores tid på de ting, vi godt kan lide at lave – bl.a. udvikling af sortimentet, som i 2025 kommer til at blive meget bredere!
Vi ser her en tilgang til tingene, som man normalt næsten ikke ville turde håbe på.
Dette er blot ordene fra os med udgangspunkt i de sidste par år – vi ser frem til en endnu vildere tid fra 2025 og fremad, hvor der står på yderligere ekspandering af markeder og endnu mere vækst.
• Lisa, co-founder, By Livi