FÅ DIN WEBSHOP optimeret TIL q4 & BLACK FRIDAY!
4.97 baseret på 104 anmeldelser
Powerculture, Cainté, Beautybym, Dinvintageshop
omsætter allerede for store beløber med hjælp fra en konverteringsanalyse fra os.
Hej, jeg er Fahad
Jeg har designet utallige af højtkonverterende webshops, som den dag i dag omsætter for flere millioner.
Jeg er certificeret af Shopify, samt Shopify partner
BLIV KLAR TIL Q4 & BLACK FRIDAY!
Dyk ned i din webshop og find ud af, hvor du præcis taber (store summer af) penge i Q4.
Med en konverteringsanalyse kan du identificere en del kritiske punkter som er rigtig brugbare, når det kommer til din webshops konverteringsproces. Dette er især vigtigt, når vi går ind i Q4, som er nogle rigtige travle måneder inden for e-handel. Derfor går du glip af en del omsætning, hvis din shop ikke er optimeret netop i den periode.
Analysen viser dig alle de punkter, som du med fordel kan implementere lige nu for at øge din gennemsnitlige ordreværdi og konverteringsrater markant, så du kan udnytte den potentielle omsætning i Q4 & Black Friday.
Er salget på din webshop meget stille stående? Og ved du ikke rigtig hvordan, du skal skalere din webshop? Så kan Vitalmedia hjælpe dig!
Bestil en Q4 analyse af din webshop, så du er klar til det sidste kvartal i 2022, som kommer til at være de travleste måneder, når det kommer til online shopping. Derfor er det ekstremt vigtigt, at din webshop er optimeret fra A-Z.
Med vores hjælp får din shop sat fart i konverteringsraten, som sikrer dig flere kunder = mere omsætning = større overskud
De 3 største fejl de fleste webshops begår
Jeg har arbejdet som konverteringsdesigner i de sidste 4 år, og jeg har erfaret, at de fleste konverteringsdræbende fejl bunder i det grundlæggende.
Hvis din webshop mangler overskuelighed, ikke formidler den nødvendige tillid og overvælder dine besøgende med unødvendige detaljer, så kommer den ikke til at nå sit fulde potentiale i form af salg og profit.
Efter at have gennemgået snesevis af webshops har jeg bemærket, at næsten ALLE begår de samme 3 konverteringsdræbende fejl.
Her er de 3 største fejl:
De gør deres betalingsproces unødvendigt kompliceret og forvirrende.
Deres produktsider inkluderer ikke alle de afgørende salgselementer, du skal have.
De tilbyder ikke en godt designet og overskuelig mobil shoppingoplevelse.
Disse ting betyder noget - fordi de aktivt forhindrer dig i virkelig at skalere din virksomhed til Black Friday
Det er her Conversion Rate Optimization (CRO) kommer i spil i Q4 og til Black Friday
4.97 baseret på 104 anmeldelser