DIN VINTAGE SHOP
Hvordan hjalp vi Danmarks største Vintage-shop med at optimere deres webshopløsning?
Efter en indledende analyse med marketing- og kommunikationsteamet fra Din Vintage Shop, kom vi frem til tre parametre, som der især skulle optimeres og arbejdes med. Der har særligt væres fokus på kunderejsen, brandidentiteten samt konverteringsraten.
Først og fremmest er det relevant at dykke ned i kunderejsen, som der er blevet arbejdet rigtig meget med. Med vores eksperter inden for CRO, har vi analyseret Din Vintage Shops målgruppe og dennes adfærd. Ud fra en del dybtgående analyser, har vi re-designet en del elementer på blandt andet forsiden, hvor man nu direkte kan tilføje varer til kurven, så kunden hurtigere kan konvertere fra at være besøgende til at færdiggøre et køb.
Dette har efterfølgende vist sig at være en rigtig god optimering, da vi kan se på dataene, at konverteringsraten også er steget.
Derudover er produktsiden blevet mere brugervenlig, så kunden kun ser de informationer, som er relevante på en meget overskuelig måde. På den måde er chancen for at en kunde forlader websitet rigtig lav, og chancen for en konvertering høj.
Til slut sørgede vi for, at websitet udstrålede en vis form for professionalitet, gennemsigtighed og ungdommelighed med det formål, at den skulle matche Din Vintage Shops brand som den største aktør på vintage-markedet.
ORDREMÆNGDEN ER STEGET MED
BESØGENDE ER STEGET MED
OMSÆTNINGEN ER STEGET MED