Commence
Om Commence
“Commence er det engelske synonym for ‘begyndelse’ og sløjfen i logoet symbolisere at min passion for at arbejde med mode bindes sammen med min hverdag, så jeg kan lave det jeg drømmer om.”
“Min intention med Commence er, at kunne give en nærværende og ærlig rådgivning”
"Jeg har som virksomhed indledt et samarbejde med Daniel fra Dvision og jeg må bare sige, at jeg ikke har fortrudt en eneste gang. Jeg er imponeret over hvilke resultater Daniel allerede har formået at skabe for min lille virksomhed og det drive han har. Det er tydeligt at Daniel tager sine kunder alvorligt og har enorm hurtig responstid om det er en aften eller weekend, så er der altid svar. Derudover er Daniel god til at vejlede og vurderer hvad der er bedst at gøre i bestemte situationer, når jeg ikke selv sidder med samme viden. Der er ugentlig rapport fra ugens løb og forventningsafstemning. Jeg vil til enhver tid anbefale Daniel til andre der har behov for digital markedsføring på de sociale medier."
Selve tilgangen til casen
Vi snakkede med Anne, og dykkede ned i casen, i forhold til hvad der var blevet foretaget af tidligere tiltag, i forhold til markedsføringen.
Vi blev sat ind i, influencer marketing, som var et element i Commence, vi blev sat ind i tidligere erfaringer, og manglende resultater.
Det var utrolig vigtigt for os, for at kunne konkludere, hvor vi skulle starte, og hvordan det hele skulle bære sig ad, for at få den bedste fundamentale start for markedsføringen.
Dermed blev kommunikation her, en utrolig vigtig faktor, da der skulle gives information fra den ene part til den anden i forhold til tidligere observationer mm.
Eksekveringen samt nøgletal
Ingen tidligere datagrundlag for markedsføringen på de sociale medier, ingen test af video, billede, eller andet.
Kun ren og skær influencer kampagner som ikke gav det forventede.
Der skulle dermed opsættes en hel masse test kampagner, som ydermere krævede, der var en hånd på kogepladen i forhold til data-analysering og optimering, så der fra start, kunne opnåes det maksimale output af insatsen.
Vi gik internt dermed først og fremmest igang med:
1) Content-management, udarbejdelse af scripts og settings til de videoer der skulle udarbejes for Commence, med henblik på forskellige elementer og dermed give et retvisende billede for optimering.
2) Billedematerialet fra det organiske. – Hvad havde givet bedre end andet. Det skulle vi teste af i vores marketingsaktiviteter.
3) Copywriting med fokus på short & direct tekst.
4) Opsætning i et system og en struktur, som gjorde det nemt for os at aflæse data, og optimere løbende.
5) Den vigtigte af allesammen – optimeringen, som skete på ugentlig plan for at sikre Commence, de bedste resultater med deres annoncekroner.
Det hele blev sat i værkst, med en målrettet plan, med tid-frames for hver agenda.
Se de vigtigste og mest iøjenfaldende KPI’er her:
ORDREMÆNGDEN VOKSEDE MED
OMSÆTNINGEN ER STEGET MED
OMSÆTNINGEN ER STEGET MED