Hvad hjalp vi med:
- Meta ads
- Google ads
- Webudvikling
- Konverteringsoptimering
- E-mail marketing
- Custom landingpages
Implementering og strategi
Samarbejdet mellem Billigstyling og DVISIONMEDIA startede for flere år siden med fokus på Shopify-udvikling.
Vores første opgave var at skabe en mere brugervenlig webshop, der kunne forbedre kunderejsen og øge konverteringsraten gennem optimerede funktioner.
Efter at have leveret markante forbedringer på weboplevelsen blev vi betroet opgaven med at håndtere Billigstylings Google Ads-setup.
Kampagnerne gav fra dag ét solide resultater, men vi identificerede hurtigt et endnu større vækstpotentiale.
Med kun konverteringsoptimering og Google Ads på plads manglede der en stærk top-funnel strategi og en push-marketing tilgang, der kunne drive massiv skalerbarhed.
Vi præsenterede derfor en vækstplan for Billigstyling baseret på vores full-funnel e-commerce håndtering, som er modellen, vi i dag anvender til at rutinemæssigt skalere Shopify- og e-commerce cases i 2025.
Vi vidste præcis, hvor vi skulle sætte ind for at skabe resultater, og det krævede et 360-graders samarbejde, hvor vi fik mulighed for at håndtere hele den digitale forretning fra A-Z.
Det blev startskuddet til et omfattende strategisk samarbejde, hvor vi tog ansvaret for
- Løbende konverteringsoptimering og custom landingpages til kampagner og tidsbestemte events
- Content-management og paid social via meta ads
- Google ads-strategi og optimering
- E-mail marketing og automation
Eksekvering
Vi startede med en dybdegående ICP- og målgruppeanalyse, hvor vi identificerede præcis, hvem vi solgte til, hvordan de kommunikerede, og hvilke budskaber der skabte den største respons.
Derfra udviklede vi en content-management strategi, hvor vi udarbejdede specifikke scripts til videomateriale og strukturerede storytelling, der talte direkte til målgruppen. Vores inspiration kom fra konkrete videoer, som allerede havde bevist deres effekt i branchen, men vi gik et skridt videre.
Målet var ikke bare at skabe videomateriale for at sælge – men at skabe indhold, der rent faktisk solgte mere.
Dette betød, at vores content skulle bidrage til at:
- Øge ordreværdien
- Skabe højere volumen af salg
- Forbedre konverteringsraten
- Optimere både top- og bundlinje for Billigstyling
Alt dette blev sat i søen i tæt samarbejde med teamet fra Billigstyling. Vi sørgede for, at materialet blev distribueret effektivt på bl.a. meta , mens vi sideløbende optimerede e-mail marketing flows, automation-processer og brandets tone-of-voice på tværs af hele marketingmixet.
Vores tilgang har sikret kontinuerlig optimering og en løbende vækst baseret på performance-data, hvilket har resulteret i markante forbedringer på alle fronter.