Comfy Copenhagen
Vores rolle
Om Comfy Copenhagen
Comfy Copenhagen dedikerer sig til at skabe en underspillet, lækker og behagelig garderobe til den moderne, selvstændige kvinde.
De kom til os med et ønske om at øge deres konverteringsrate, samt optimerer deres digitale tilstedeværelse.
Selve tilgangen til casen
Før vores samarbejde havde Comfy Copenhagen udforsket flere potentielle samarbejdspartnere til opgaven.
Efter en omhyggelig udvælgelsesproces valgte de at gå videre med Dvisionmedia, drevet af vores ry for at levere helhedsorienterede løsninger. Vores indledende samtaler med Comfy Copenhagen fokuserede på at forstå deres udfordringer og målsætninger, især i forhold til kommunikation og proaktivitet.
Stigning i trafik
Stigning i konverteringsrate
Meromsætning steget med
Meromsætning steget med
10/10 herfra! Jeg har arbejdet sammen med Daniel i et godt stykke tid nu og han er over alt forventning! Jeg var skeptisk i starten da alle siger ”jeg kan gøre det bedre end din nuværende”.. Jeg har prøvet 4 nu og ingen levede op til forventningerne, men Daniel er 100% det hele værd! Han er virkelig engageret og man kan mærke at det er hans helt store passion og at han brænder for det han laver. 10/10 herfra!
Eksekvering samt nøgletal
Vi indledte vores samarbejde med en dybdegående analyse af Comfy Copenhagens ønsker til deres webshops visuelle identitet og funktionelle aspekter.
Derefter trådte vores Shopify-specialist til, iværksatte omfattende restruktureringer af webshoppen og opretholdt løbende kommunikation med Comfy Copenhagen for at sikre tilfredshed i processen.
Samtidig gennemførte vi en omfattende analyse af virksomhedens tidligere marketinginitiativer på tværs af forskellige kanaler. Resultaterne afslørede behovet for en ny tilgang, da tidligere eksekveringer ikke havde leveret de ønskede resultater.
Vi implementerede en omfattende splitteststrategi, der omfattede segmentering, målgruppeidentifikation, kopiskrivning og kreativt indhold. Takket være vores konstante fokus på data og analyse begyndte de vindende elementer at tage form, hvilket tillod os at finjustere vores tilgang og maksimere Comfy Copenhagens ROI.
Vores daglige engagement og fokus på resultater resulterede i en imponerende vækst på 1100% i løbet af blot 14-30 dage. Denne bemærkelsesværdige præstation blev drevet af konstant analyse af centrale KPI’er og en vedholdende indsats for at optimere og forfine vores strategi.
Deres transformation er ikke blot et eksempel på succes inden for digital handel, men også en illustration af vores evne til at skabe værdi gennem strategisk tænkning og datastyrede beslutninger.
Se de vigtigste og mest iøjenfaldende KPI’er her: